Неразказаната досега история на британската семейна фирма, която се превърна в световнa марка.
В края на XIX в. семейство Фостър започва да се занимава с направата на ръчно ушити обувки за тичане и да снабдява с тях спортисти от ранга на Ерик Лидел и Харолд Ейбрахамс – увековечени във филма “Огнените колесници”, както и да осигурява обувки за повечето клубове от футболната лига.
Семейна вражда между бащата и чичото на Джо относно посоката, в която трябва да тръгне бизнесът им, обаче води до отделянето на Джо и брат му и основаването на нова компания, вдъхновена от успеха на Adidas и Puma. Така се ражда Reebok.
В началото парите не стигат и Джо и съпругата му са принудени да живеят в порутената фабрика. Постройката е толкова паянтова, че за да не се срути, те застопоряват ъглите ѝ с обущарските машини и пособия. Въпреки злощастното начало обаче от този момент нататък започва да се развива нов лидер в сферата на спортните стоки, воден от маркетинговата визия на Джо.
През 80-те години на миналия век Reebok е вече световен феномен. За това допринася и фактът, че компанията първа в бранша предусеща в каква мания ще се превърне аеробиката, вдъхновена от Джейн Фонда. Скоро след това обувките на Reebok могат да бъдат видени по холивудските червени килими и дори във филма “Пришълците”, където Сигърни Уивър носи чифт Reebok Alien Stompers.
Подобно на международния бестселър “Изкуството на победата” от създателя на Nike Фил Найт, “Спринт към победата” е вълнуваща история за триумфа напук на несгодите, разкриваща предизвикателствата и жертвите, които съпътстват създаването на една световноизвестна марка. Освен това е и разказ за това как един малък местен бизнес може да се преобрази с помощта на точните продукти и далновидност и да прерасне в нещо много, много по-голямо.
Джоузеф Уилям Фостър е роден през 1935 г. в Болтън, Англия, на същия ден като своя дядо, носещ същото име, който умира 18 месеца преди раждането на своя внук. Дядото на Джо е основател на J W Foster & Sons (Athletic Shoes) Ltd и изобретател на шпайковете за тичане и на маратонката.
През 1943 г., на осемгодишна възраст, Джо печели един американски речник Websters като награда в състезание на 80 ярда спринт в своя роден град. Именно това е речникът, в който през 1960 г. ще открие думата REEBOK.
Като единственият жив основател на Reebok, Джо все още приветства възможността да пътува и да разказва истории за израстването на компанията от старт-ъп в световна марка номер едно. Джо пише книгата, която проследява пътешествието на компанията от XIX век до 80-те години на XX век, когато се оттегля от активна дейност в Reebok, но остава световен посланик на марката.