Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнеса

Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнеса
Добавете в кошницата
1962 лева
1962 лева В наличност
Шест стратегически принципа за мениджъри Преди две хилядолетия и половина...
Страници:
496
Година на издаване:
2021
ISBN:
9789547833258
Издател:
Locus
Език:
Български
ДДС:
9%

Шест стратегически принципа за мениджъри

Преди две хилядолетия и половина бележитият китайски пълководец и военен стратег Сун Дзъ написва класическия трактат върху военната стратегия Изкуството на войната.

В това ново и допълнено издание на Изкуството на войната в бизнеса Марк Макнийли ни показва как стратегическите принципи на Сун Дзъ са приложими в бизнеса през 21 век. От заложените в класическия трактат концепции той извежда шест стратегически принципа, които собствениците на компании и мениджърите да използват в „битките“ с конкурентите. Държите две книги в една: анализ на идеите на Сун Дзъ, синтезирани в шестте принципа, и текста на трактата Изкуството на войната.

Авторът ни учи как:

  • да завладеем пазарен дял, без да предизвикаме отмъстителна реакция у конкуренцията;
  • да се прицелим в уязвимите точки на конкурентите си;
  • да се възползваме максимално от пазарната информация;
  • да овладеем силата на бързината и предварителната подготовката;
  • да използваме стратегии за манипулиране на конкуренцията;
  • да бъдем ефективни лидери.

Освен философия и начин за постигане на убедителна победа, принципите на Сун Дзъ са безпогрешен показател за прогнозиране на успеха или провала на даден бизнес или стратегия. Днес технологиите бързо променят “бойното” бизнес поле, но основните принципи и стратегии остават вечни.

“Макнийли заслужава благодарността на хората от бизнеса. Книгата му е незаменим пътеводител по стратегия. Много корпорации щяха да спестят милиарди долари, ако лидерите им бяха прочели тази книга.” Филип Котлър

Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнеса"

4 + 8 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679