Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Всички пишем. Как да създаваме качествено, ефективно и ангажиращо съдържание

Всички пишем. Как да създаваме качествено, ефективно и ангажиращо съдържание
Добавете в кошницата
2507 лева
2507 лева В наличност
Всички пишем. Как да създаваме качествено, ефективно и ангажиращо съдържание
Страници:
400
Година на издаване:
2023
ISBN:
9789547833784
Издател:
Locus
Език:
Български
ДДС:
9%
 

Ако имате свой уебсайт, значи публикувате съдържание. Ако присъствате в социалните мрежи – се занимавате с маркетинг. Това означава, че разчитате на думите, за да предадете маркетинговите си послания. Днес всички пишем.

„Всички пишем“ е вашият практически наръчник с най-важните и ценни ориентири при създаване на качествено уеб съдържание. С тяхна помощ не само ще разберете основните принципи при работа с текст, но и веднага ще можете да ги приложите на практика.

Ан Хандли е подбрала и систематизирала само най-същественото и знанията, които предлага, ще помогнат на всеки, решил да превърне писането в свое основно занимание.

Тук ще откриете:

  • цялата необходима информация за създаване и публикуване на качествено и съобразено с нуждите на аудиторията ви съдържание, с което ще привлечете нови клиенти и ще задържите сегашните;
  • полезни съвети, структури и подходи, които ще ви помогнат в раждането на идеи, в планирането и структурирането на текста, както и в развиването на навици за писане;
  • правила и особености при използването на съдържание в различни формати – публикации в социални мрежи, в блог, имейл бюлетин и т.н.;
  • ясни инструкции за етичните норми в издателската дейност и конкретни практични напътствия за изграждане, развиванe и усъвършенстване на „писателската” ви мускулатура;
  • препоръчителен списък с ресурси и инструменти, с чиято помощ да създавате най-добрите си текстове.

Ефективната комуникация е в основата на маркетинга чрез съдържание.

Важно е какво пишете. Думите ви (това, което казвате) и стилът ви (как го казвате) са вашия най-ценен (и за съжаление най-често подценяван) актив.

Колкото и сложно да е съдържанието ви, лесно бихте могли да го превърнете в двигател на бизнеса ви, ако започнете с качествен продукт, ясна мисъл и добър стил на писане.

„Ако се занимавате с комуникация – независимо от сферата ви на дейност, позицията в компанията ви и натрупания опит – ще изядете книгата с кориците. Прочетете я! Защото днес всички пишем. Ако можехме да съберем „Елементите на стила“ на Уилям Стрънк младши и Е. Б. Уайт и „За писането: Мемоари на занаята“ на Стивън Кинг, то от тях би се получила точно тази книга: „Всички пишем“. Готови ли сте да й се насладите и да се научите да пишете по-добре?” – Нанси Дуарте, основател на компания на Duarte Design

„Най-накрая се появи разумно ръководство за писане на текстове в мрежата! „Всички пишем“ е уникална комбинация от правила „как да пишем“ и „за какво да пишем“. Независимо дали преработвате текстове в ежедневната си комуникация или сте решили да пишете книга, простичкият стил и вдъхновяващата мъдрост на Ан Хандли ще преобразят начина ви на писане. „Всички пишем“ е творческия ресурс за новото поколение.“ – Андрю Дейвис, автор на „Brandscaping“

„Безкрайно полезна, „Всички пишем“ е първата книга, която задължително трябва да бъде прочетена след „За писането: Мемоари на занаята“ на Стивън Кинг. Тя изобилства от подходи и тактики за създаване на кратко и дългоформатно качествено съдържание. Тази книга трябва да се продава в комбиниран пакет за ясна комуникация с всяка клавиатура“ – Джей Баер, президент на Convince & Convert, автор на „Youtility“

Ан Хандли е експерт в областта на дигиталния маркетинг, създаването и управлението на съдържание. Тя е създател и автор на блога AnnHandley.com, член е на програмата LinkedIn Influencer иавтор на бестселъри в сферата на маркетинга. Тя е сред 20-те най-добри жени-блогъри в класацията на списание Forbes, а IBM я определя като «един от седемте човека, формиращи съвременния маркетинг».

Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Всички пишем. Как да създаваме качествено, ефективно и ангажиращо съдържание"

3 + 5 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679