Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
Пако Ъндърхил, гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световните развиващи се пазари.
Това преработено издание представя:
Последните тенденции в онлайн търговията – правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри нивото си на обслужване.
Обиколка на най-новаторските в света магазини, молове и търговски пространства – повечето от които “изникват” в държави, чиито граждани все още не са свикнали да притежават голямо богатство. Огоромна ски писта на закрито привлича клиентите в дубайски мол; свръхлуксозен магазин в Сао Паоло предлага на клиентите си лични купувачи, а в търговски център в Южна Африка може и да карате сърф.
Ще откриете съвети как да задържите променящите се клиенти, които вече сте привлекли, а също и как да очаровате нови ентусиасти и фенове.
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:
Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба; Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите; Как работещите жени довждат до промяна в подредбата на артикулите; Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
Отзиви: “Пако Ъндърхил = Шерлок Холмс за търговците!” - San Francisco Chronicle
“Това е книгата, отдаваща респект на едно подценявано умение – ритейл продажбите. Благодаря, господин Ъндърхил, че обяснявате на разбираем и духовит език защо навиците ми на купувач съвсем не са ненормални. Моля ви, кажете го и на съпругата ми!” - Боб Гейл, писател и продуцент
“Изключително забавно и поучително четиво, важно за хората от двете страни на шанда.” - Майкъл Гулд, Bloomingsdale’s
За автора: Пако Ъндърхил е създател и президент на нюйоркската агенция за поведенчески изследвания и пазарни консултации Envirosell. “Защо купуваме” е публикувана на 33 езика и до ден днешен се смята за най-продаваното издание в областта на ритейла. През годините Пако Ъндърхил е консултирал компании като Coca Cola, Nokia, HP, Microsoft, Adidas, McDonalds, Estee Lauder, както и собственици на търговски комплекси в редица държави по света. Пако Ъндърхил е един от големите световни експерти по пазарно поведение, даващ иновативни решения на проблеми, свързани с мърчандайзинга, организацията и дизайна на търговските обекти, търговските операции и интегрираните комуникации.
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...
Споделете Вашето мнение за "Защо купуваме"
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.